آیفون 5 و گلکسی s3 در رده سمی ترین گوشی ها
 
درباره وبلاگ


♥¸.¤°´¯`°¤ .¸ZiG-ZiG¸.¤°´¯`°¤ ¸♥ سلام خوش اومدید به وبلاگم لطفا نظرات پیشنهاد دارید در بخش نظرات نقل کنید(من در مورد وبلاگم یه خورده مشکل دارم هر کی میتونه بیاد کمکم کنه یا با هم این وبلاگو بچرخونیم هرکی مایله این آی دی رو ادد کنه boy_alone0111 مرسی). در ضمن دوستان به صفحات دیگر هم مراجعه کنید با تشکر از همه شما دوستایه گلم.(مهدی)
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان





انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس

تحقیقات دانشمندان در میشیگان نشان داده آیفون 5 و گلکسی S3 در رده سمی‌ترین گوشی‌های تلفن همراه دنیا قرار دارند.

رویترز- بر اساس تحقیقاتی که به تازگی صورت گرفته، گوشی‌های تلفن همراه را بر اساس موادی که در ساخت آنها به کار رفته مورد آزمایش قرار داده‌اند و در صورت یافتن دست‌کم یکی از عناصر خطرناک شیمیایی چون سرب، برم، کلر، جیوه و کادمیوم آنها را دستگاه‌های سمی تلقی کرده‌اند.
این تحقیقات نشان داده، چنین مواد خطرناکی از زمان استخراج تا زمان مونتاژ گوشی و حتی زمانی که این دستگاه‌ها از رده خارج می‌شوند، آلوده کننده هستند.
بر این اساس،  آیفون 2G به عنوان نخستین گوشی پرفروش از سری گوشی‌های هوشمند سال 2007، حاوی سمی‌ترین موادی است که در ساخت آن استفاده شده و گوشی آیفون 5 در رده پنجم و گلکسی S3 در رده نهم گوشی‌های سمی قرار دارند.
گزارش‌ها حاکی است که محققان سعی دارند سازمان تنظیم مقررات کشورهای مختلف را متقاعد کنند که فشار بیشتری روی سازندگان تلفن‌های همراه اعمال کنند تا از مواد سمی کمتری در محصولات خود استفاده کنند.
یافته‌های محققان نشان داده که گوشی سیتروس موتورولا و آیفون 4S اپل و ریمارک شرکت LE از کمترین مواد سمی استفاده کرده‌اند.در این تحقیقات 36 مدل گوشی مختلف که طی پنج سال گذشته وارد بازار شده مورد بررسی قرار گرفته است.
بر این اساس محققان خواستار کنترل شدیدتر محصولات خطرناک شیمیایی در محصولات الکترونیکی در اروپا و آسیا شده و اعلام کرده‌اند علاقه مشتریان به محصولات سالم‌تر موجب شده که شرکت‌ها محصولاتی طراحی و تولید کنند که برای سلامتی خطرات کمتری داشته باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 21 / 9 / 1391برچسب:, :: 21:25 ::  نويسنده : mehdi